Νέα Ασφάλισης

Καταγγελίες καταναλωτών για για δάνεια από fund

Οδηγίες προς δανειολήπτες των οποίων τα κόκκινα δάνεια τα έχουν αγοράσει funds εξέδωσε η Ένωση Καταναλωτών Κρήτης, καθώς όπως αναφέρει “το θράσος των εταιρειών αυτών έχει ξεφύγει”.

Ειδικότερα η ‘Ένωση επισημαίνει: “Σε καταγγελίες καταναλωτών, αναφέρονται “ραντεβού” που στήνουν σε καφετέριες εκπρόσωποι των fund, προκειμένου να έρθουν σε συνδιαλλαγή (αλισβερίσι )με τους δανειολήπτες. Στα ραντεβού αυτά προσπαθούν να τους “πλασάρουν” ένα εικονικό χρέος και να προσπαθούν να τους πείσουν με όπλα το γενναίο “κούρεμα” και την αποφυγή του πλειστηριασμού.

Παράδειγμα: Βάσει καταγγελίας, κλήθηκε δανειολήπτης έμπορος σε καφετέρια του Ρεθύμνου, από δύο κυρίες που εκπροσωπούσαν την Εταιρεία C…. με έδρα την Ιρλανδία και εκπροσώπηση την Αθήνα , να κουβεντιάσουν για χρέος 100.000 ευρώ, η πρόταση της εταιρείας ήταν ρυθμίζουμε το χρέος με άμεση καταβολή 9.500 ευρώ.

Οταν ο οφειλέτης ζήτησε γραπτή την πρόταση , η απάντηση ήταν ότι άκουσες …. Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καταγγέλλει αυτές τις απαράδεχτες συμπεριφορές ,πρακτικές, τακτικές, των εταιρειών , που μόνο τυχοδιωκτισμό θυμίζουν, εφιστώντας την προσοχή όλων των δανειοληπτών (φυσικών προσώπων -επαγγελματιών)για τους εξής λόγους:

1) Η ρύθμιση των δανείων δεν γίνεται στα “πεζοδρόμια”

2)Οι υπάλληλοι των εταιρειών, πρέπει να είναι πιστοποιημένοι μεσολαβητές (δικηγόροι) για να διέπονται από τον Κώδικα Δικηγορικής Δεοντολογίας

3)Δεν πηγαίνουμε σε τέτοια ραντεβού

4)Δεν δίνουμε προσωπικά στοιχεία”

 

Πηγή: insurancedailynews.gr

top